Doneren

Uw donatie kunt u overmaken op rekeningnummer

• NL 64 BUNQ 2043 5995 69
  • ten name van de Stichting Fonds Hans Oostendorp
  • onder vermelding van uw naam en organisatie

Voor het ontvangen van een factuur of een rechtstreeks betaalverzoek of tikkie, kunt u mailen naar stichtinghansoostendorp@necker.nl.

Bestellen boekje ’25x een beetje integer’

Een boekje met daarin de columns van Hans Oostendorp die hij in 2019 in Binnenlands Bestuur publiceerde. Niet te bestellen via Necker.nl, wél via Stichting Hans Oostendorp.

Net voor Hans in januari in het ziekenhuis werd opgenomen, kwam het boekje binnen met daarin de columns die hij in 2019 in Binnenlands Bestuur publiceerde. 1.000 exemplaren van ‘25x Een beetje integer’, in boekvorm. We besloten ze vast te houden tot Hans weer terug was…

De opbrengst van deze boekjes gaat volledig naar deze stichting. Wil je de boekjes bestellen? Dat kan hier: Stichting Hans Oostendorp.

Bestellen
Minimale afname 10 boekjes, € 12,50 per boekje (0% BTW), verzendkosten bedragen € 10 per bestelling. U stuurt een email naar stichtinghansoostendorp@necker.nl met het aantal boekjes dat u wilt ontvangen. Het bedrag maakt u over naar het rekeningnummer zoals hierboven genoemd. Wilt u een factuur ontvangen? Geeft u dit dan aan.